Revlon Emerald City

Deze is ook al zo bijzonder! Ik blijf maar coole lakjes vinden laatste tijd. Van Revlon is deze suede look lak. Ook weer bij de Big Bazar vandaan, waar blijft die korting-spaar-kaart?

Emerald City is een donker groene nagellak met mini shimmers er in. En, de lak droogt semi-matte op. Revlon zelf noemt het suede.

Excuses voor mijn middelvinger, er zat een stofje onder de basecoat . 

Ik vind dit echt een mooie kleur. De lak droogt vrij snel en de dekking is erg goed. Ik draag hier twee laagjes van de lak.

De lak kost €2,99 en is verkrijgbaar bij de Big Bazar. Ik kan helaas niet garanderen dat ook JOUW Big Bazar Filiaal deze kleur nog op voorraad heeft.

5 thoughts on “Revlon Emerald City

  1. Wat haal jij een mooie lakken bij de Bb weg zeg. kan daar zelf niet goed heen, maar ga mijn vriendin eens vragen om te kijken voor me, die komt er wel vaak.
    Wat het is weet ik niet, maar mijn Ipad gooit iedere keer jouw site eruit en duurt lang met laden. Ga je vandaag op mijn gewone pc zetten, kan ik toch zien wat voor leuks je allemaal plaatst

Reageren

