Shoplog Gorinchem

Ik heb weer een beetje geshopt. Van gisteren tot en met morgen is er in Gorinchem een Crea-beurs in het evenementen complex en daar heb ik een paar nail art dingetjes meegenomen.


Sinds ik klein ben is mijn creativiteit altijd gestimuleerd door mijn tante. Zij kan alles maken met haar handen. Alle hobby’s op creatief vlak heeft zij wel onder de knie. Als kind ging ik er gipsbeeldjes maken en beschilderen en haar fimo creaties bekijken. Ze is mega goed in het maken van grote en kleine pretex beelden en de laatste tijd breid ze de schattigste figuurtjes in elkaar.
Samen gingen wij crea beurzen af en zo kwam ik bij het sieraden maken.

Helaas door omstandigheden zijn onze creatieve uitstapjes steeds minder geworden maar gelukkig heeft mijn tante de creatieve vingers weer warm gedraaid en zijn we gisteren weer ouderwets op stap geweest.

Naast deze nail art dingen heb ik nog leuke andere knutsel dingen gekocht, natuurlijk 😉

Dit zijn nail art stickertjes zijn über girly. Roze met glittertjes, jurkjes, nagellakflesjes, tasjes, schoenen.. Cute!

Dit zijn water decals, hoe gaaf zijn deze?


Deze vond ik zo apart, die moest ik een keer gebruiken in een leuke nail art.

Zijn deze dunne fimo plakjes niet super lief. Het zijn allemaal diertjes. Van kikkertjes, Hello Kitty katjes,panda’s tot angry birds. Er zit zoveel in!
En in dit nail art wieltje zitten allerlei fruit plakjes. Je kunt deze plakjes op je nagels plakken met een dotje topcoat of nagellijm en zo je nail art af maken.

Leuke dingetjes toch? Ik kan in ieder geval weer even lekker knutselen.

Dankjewel voor de leuke dag gisteren T. T!

6 thoughts on “Shoplog Gorinchem

  1. Aah wat een leuke nailstickers! Die eerste met jurkjes en handtasjes is echt heel cute, geweldig! En die waterdecals van die tijger, wat mooi, ben erg benieuwd naar je creaties hiermee! 🙂

  2. Wat een leuke spullen heb je gekocht. De fimo figuurtjes vind ik zo schattig. OOk je water decals zijn erg leuk.ben benieuwd wat je ermee gaat maken. 🙂

    • Ja cool zijn ze hé! Ik ben er in ieder geval wel achter dat je een witte achtergrond o.i.d moet gebruiken. Ik wilde hem op mijn “naakte” nagel doen maar dat werkt niet, dan zie je het patroon niet. Ik ga ze nog verder uit testen en dan zal ik er foto’s van maken.

Reageren

