Pure pastel blauw + nail art

Pure nagellak, vorige week kreeg ik er 6 van. Nog nooit eerder had ik deze lakjes gezien laat staan getest. Ik heb er inmiddels meerdere getest en voor de prijs van €1,00 per stuk vind ik ze zeker niet tegen vallen.

De kleur is pastel blauw met een grijze ondertoon. Het lakje heeft een beetje in de dop gelekt en ik denk dat dit de reden is dat deze kleur streperig lakt en dik is.
Wat mij bij deze lak opviel is de geur, erg chemisch. Dit is mij bij de andere kleuren nog niet opgevallen.
De lak zelf heeft een mooie glans zoals je op bovenstaande foto kunt zien, hier zit geen topcoat overheen.

De nagellak wilde ik graag een beetje oppimpen. En mijn go-to nail art is deze, met een fan brush. Dit nail art kwastje lijkt op een waaier door de wijd uitstaande haren.
Dip de puntjes in een nagellak en swipe dit over je nagels.

Ik heb hiervoor de kleur Maui Wave van L’Oreal gekozen. Afgemaakt met een laagje Seche Vite topcoat en binnen enkele minuten heb je deze super leuke nail art. Ik raak hier nooit op uitgekeken en altijd als ik zo’n nail art draag krijg ik veel complimenten.


Als je een leuk cadeautje voor iemand zoekt die begint met nagellakken zou ik zeggen, kies een paar van deze Pure nagellakken uit en laat ze als cadeau verpakken.

Exclusief te koop bij de Douglas voor €1,00 per stuk.

4 thoughts on “Pure pastel blauw + nail art

Reageren

