Pure Nude

Mijn handen krijgen het zwaar te voortduren. Ik ben de laatste paar weken regelmatig aan mijn goudsmeed hobby bezig. Ik begin eelt te kweken op mijn handen en wondjes zijn geen uitzondering meer. Mijn linkerhand heeft zelf een offer gebracht, de nagels. Ik loop  nu dus met één hand met lange nagels en één hand met korte nagels.
Maarja, als je veel hamert en vijlt is korte nagels toch echt praktischer.

Ik heb de charmantste foto’s uitgekozen om deze subtiele nagellak kleur aan jullie te kunnen showen.

Ook van Pure is deze zand/nude kleurig lakje. Ook deze lak valt weer niet tegen, pigment is goed en de kleur is mooi. Niets op aan te merken.


Het begint een beetje saai te worden, maar voor €1,00 kan ik helemaal niets meer zeggen over deze nagellakken dan; PROBEER ZE EEN KEER!

Te koop bij de Douglas.

Update: Je kunt natuurlijk zo’n basic manicure altijd oppimpen! 

4 thoughts on “Pure Nude

  1. Dat je handen en nagels wat te lijden hebben van je hobby kan ik me goed voorstellen. Maar je nagels zien er goed uit op de foto hoor. Dit merk ken ik niet, al moet ik eerlijk zeggen dat ik dit kleurtje niet mooi vind. Ik hou echt niet van nude lakken, sorry 😉

    • Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Ik probeer mijn foto’s zo goed mogelijk te maken zonder de droge plekken te veel op de foto te zetten. Maar ik wil ook niet handcream of olie op mijn handen hebben als ik foto’s maak want dan krijg je snel zo’n lelijke glans. Moeilijk moeilijk moeilijk.

Reageren

