Valentines nail art

Het is bijna Valentijnsdag! De dag van de liefde en de verkoop van rozen en alles wat maar het mannen en vrouwen hart kan stelen. Ik ga lekker mee in deze commerciële gekkigheid en ga voor zoetsappige nagels.

Geen achterliggende boodschap maar gewoon recht voor zijn raap, LIEFDE! Love! Ask!

Als basis heb ik mijn nagels gelakt in Maybelinne Fuchsia Fever, deze lak droogt semi matte op en is helaas niet heel dekkend. Ik draag op de foto’s drie laagjes en zoals je ziet, hij schijnt nog door. Maar voor een nail art maakt dat niet uit.

Met witte nagellak en een dun nail art penseel heb ik LOVE op mijn nagels gezet, swirls op mijn duim getekend en stipjes gezet. Dit alles in witte nagellak.

Afgemaakt met een royale laag Seche Vite topcoat.

Vooral de stipjes op de tip vind ik erg gaaf, hier ga ik zeker vaker nog wat leuk mee doen. Super makkelijk en het ziet er onwijs leuk uit, vind ik zelf.
Voor mijn Valentijn, mijn man, mijn beste vriend en de liefde van mijn leven. Lieve Okay; IK HOUD VAN JOU!

7 thoughts on “Valentines nail art

  1. Schattig! Ik heb gisteravond ook weer mijn nagels gelakt. Deze keer heel basic, alleen een parelmoer glanslakje. Wel heb ik eerst mijn nagels een beetje bijgeknipt en gevijld.

  2. Wat een mooie kleurtje, ben zelf niet zo van de roze, maar dit is echt fuchsia en dat is mooi. Leuk zoals je je nailart hebt gemaakt. Vind die stipjes erg leuk, daar kun je heel veel mee doen, want je kunt alle mogelijke kleuren combinaties bedenken en toe passen 🙂

Reageren

