Verrassing!

Een winactie, tja we kennen het allemaal wel. Je moet iets doen en je maakt dan kans om iets te winnen. Maar ik wilde iets anders, voor mijn steeds groeiende clubje lezeressen. Dus wat ga ik doen, ik ga over twee weken bij al de geplaatste reacties kijken en daar iemand uit kiezen die ik een pakketje toe ga sturen.

Onder elk artikel kun je een reactie plaatsen. Wat je van het artikel vind, een vraag beantwoorden die ik gesteld heb of juist aan mij een vraag stellen. Ik vind deze interactie heel erg leuk.
Zo kan ik zien wie er mee leest, wat je leuk vind om te zien en jullie te helpen met vragen.

Ik zal een reactie uitkiezen die of heel erg leuk is, een goede vraag heeft of er op een andere reden boven uitspringt.

Wat er in het pakketje zit weet ik nog niet, dit ga ik in de komende dagen samen stellen. Dingen die ik bij shopping tripjes tegen kom, persoonlijke favorieten en andere leuke nagel gerelateerde artikelen. Verwacht geen MEGA pakket, maar een kleinigheidje om JOU te bedanken voor je tijd.
Jouw tijd die je besteed om even op mijn blog te lezen en actief mee te doen.

Reacties/comments kunnen vanaf nu dus beloond worden. Leuk toch?

Ik lees je snel onder één van de artikelen op La Moon Nails.

11 thoughts on “Verrassing!

  1. Wat leuk dat je dat doet. Ik kijk en lees ze altijd wel. Maar vaak reageer ik niet. Maar ik vind dat je het echt super doet. En knap dat je altijd weer met wat nieuws komt. Het zal steeds moeilijker worden denk ik. Ga zo door vind het altijd erg leuk om te lezen. XXX ilona

  2. Hier nog zo’n stille meelezer… naast nu.nl, Facebook en de mail toch het 1e wat ik ’s ochtends bekijk! Ik maar altijd screenshots van mooie kleurtjes en ga daarmee op shopexpeditie. Lakken is echt mijn nieuwe hobby geworden. Verplicht stilzitten tijdens het drogen… Zennnnn! Vooral zo doorgaan dus graag 🙂

      • Een donkerblauwe met shimmer, een poederroze, gouden glitters om de oud en nieuw mani na te maken, de portobello pink, een ruby pumps wannabe… meestal koop ik iets wat er op lijkt aangezien we hier geen Douglas/China Glaze verkooppunt/Big Bazaar hebben

Reageren

