H&M Did I Tell You?

Ik kom persoonlijk bijna nooit bij de H&M, ik kan er bijna nooit slagen. Maar gisteren was ik opzoek naar een jurk voor een bruiloft en de laatste plek waar ik kwam, en ook slaagde, was de H&M. Bij de kassa stond een glazen schaal vol met deze blauwe glitterlakken. Die zien er mooi uit!

Ik heb nog nooit een nagellak van de H&M gehad en nu ik de laatste tijd zoveel verschillende merken en lakken test kon ik het niet laten om dit lakje mee naar huis te nemen.

De lak zit in een mooi plat flesje met een breed platje kwastje. De lak is doorzichtig er hier zitten verschillende maten donkerblauwe glitters in.
In de lak zitten veel glitters, dus je hebt met één laagje als topcoat al een mooie dekking van glitters. Echter wel als topcoat, niet als lak opzich.

Ik draag de lak hier over Maybelinne Nothern Lights met een laagje Seche Vite topcoat.


Deze lak Did I Tell You? is verkrijgbaar bij de H&M, niet alle filialen, voor €3,95 per stuk.

Ik vind het een super mooie glitter lak, zo’n kleur heb ik nog niet. Zeer tevreden!

13 thoughts on “H&M Did I Tell You?

Reageren

