Nail Art Glitter Cross

Nadat ik Maybelline Light Wave had geswatched wilde ik iets nieuws voor mij proberen. Ik lees de laatste tijd wat vaker over nail art en ik zie steeds vaker bij de mooiste creaties staan dat ze met acryl verf gemaakt zijn.
Het voordeel van het maken van een nail art met acryl verf versus nagellak is dat je een foutje met verf heel makkelijk kunt verwijderen met water en verder kunt gaan. Met nagellak moet je vaak helemaal opnieuw beginnen.

Ik had even geen inspiratie dus ik zette gewoon twee streepjes per nagel. Maar ik vond het een beetje saai dus met een roze glitterlak heb ik de streepjes nog aangezet. Een laagje Seche Vite topcoat er over heen en klaar.

Maar zie je wat er op mijn middelvinger is gebeurd? Het witte is “gebroken”. Is dit normaal?
Het enige acryl verf wat ik huis had was uit zo’n Paint By Number setje. Zou het aan de kwaliteit gelegen hebben?

Wie werkt er vaker met acryl verf op de nagels in plaats van nagellak en kan mij wat tips en do’s en don’ts vertellen?
Ik kan niet wachten om dit wat vaker te proberen en te oefenen.

11 thoughts on “Nail Art Glitter Cross

  1. Het idee is echt super leuk. Helaas kan ik je niet helpen,want ik werk zelden met acryl, maar er zijn vast die het wel kunnen. Mooie kleur blauw zeg, super!

  2. Ik heb een set met acryl verf voor de nagels heb ook wel is gehoord dat mensen de acrylverf van de action gebruiken ik heb het nog niet geprobeerd denk dat ik het volgende week is ga proberen maandag ga ik voor me certificaat ik wil het wel voor je navragen daar
    Groetjes bianca

    Ps leuke nail art simpel kan ook heel mooi zijn en chique vind ik

Reageren

