Coconut Care Hand & Nail cream

Zoals je misschien inmiddels al wel weet ben ik redelijk verslaafd aan handcream. Overal vind je tubes in mijn huis en constant koop ik nieuwe varianten om te kijken of ik een betere kan vinden.

Ik gebruik handcreams na het handen wassen, na het verwijderen van nagellak, voor het slapen gaan en on the go. Ik smeek mijn handen er mee in en masseer mijn nagelriemen er mee. Je handen worden er zacht van, velletjes worden soepeler en ik heb het idee dat als je vaak handcream gebruikt je nagels meer voeding krijgen en hierdoor sterker worden en beter groeien, maar dit is puur een gevoel wat ik heb.

Bij de Action zag ik deze variant, Coconut care. Zoals de naam al zegt is het een cream met kokosnoot geur. En dit is dan ook het enige wat ik fijn vind aan deze cream.
De substantie is vrij dun en smeert fijn uit. Maar hij trekt niet snel in en voor mijn gevoel voed de cream ook niet voldoende voor mijn handen.

De geur blijft erg lang hangen, wat erg fijn is als je de geur lekker vind. Persoonlijk vind ik de geur van kokos wel fijn maar soms vind ik het een beetje te overweldigend. Ik pak deze cream dus niet erg vaak vanwege de geur. 
Ik kocht deze cream van 100 ML bij de Action en deze kostte minder van een euro, de precieze prijs weet ik niet meer.

Al met al, voor de prijs een oké cream maar er zijn betere te vinden. Ben je echter VERZOT op de geur van kokos dan zou ik hem zeker een keertje kopen.

4 thoughts on “Coconut Care Hand & Nail cream

  1. Ik heb wel een tip voor als je handen er echt slecht aan toe zijn: Locobase Repair, verkrijgbaar bij apotheek en online. Ik gebruik die alleen als het echt nodig is; er zit paraffine in en daar ben ik geen voorstander van. Maar voor mij is het een wondermiddel.

Reageren

