Nail Art Tiffanies

In Amerika is de winkel Tiffany heel erg populair om zijn sieraden. Als je daar iets koopt word het prachtig verpakt ineen cadeuatasje met precies deze kleur.
Ik heb deze nagellak al eerder laten zien, klik hier, maar ik heb altijd al meer met deze kleur willen doen. Iets sjieks en dat is in mijn ogen gelukt.

Als basis de mooie kleur en daar over heen heb ik een gouden crackle lak gebruikt van O.P.I. Deze lakjes werden een tijdje geleden verkocht bij Big Bazar en nog geen één keer had ik deze kleur gebruikt. Maar het lijkt wel of de lak wachtte op deze combinatie, alsof hij gemaakt is voor deze manicure.
Dit is perfectie als je het mij vraagt. Super chique, glamoureus en hip.

Over de crackle heb ik nog een laagje Seche Vite topcoat aangebracht om alles op één level te krijgen. Door deze topcoat komen de kleur nog meer naar voren en gaat alles extra glanzen. Het geeft de manicure net dat beetje meer.


Perfectie.

3 thoughts on “Nail Art Tiffanies

Reageren

