Shoplog Kruidvat

Als je andere nagellak of beautyblogs volgt lees je al een kleine week over de nieuwe collecties van Essence en Catrice bij het Kruidvat. Vrijdag was ik er al speciaal voor naar een Kruidvat gereden maar hier lagen de nieuwe spullen nog niet. Vandaag ben ik bij twee filialen langs geweest en heb ik kunnen kopen wat ik wilde.

Dit is alles wat ik kocht. Ik kocht wat dingen uit de nieuwe collectie en ik zag in de aanbiedingen bak nog wat andere leuke koopjes liggen.

Deze lag bij de kassa voor €1,00. Tja, daar kan je hem bijna niet voor laten liggen toch?

Ook voor €1,00 dit mooie petrol kleurtje.

Deze komt uit de nieuwe Catrice collectie Crushed Crystals. Ze hadden een 6 van dit soort lakken, liquid sand. Een rode, fuchsia roze, grijze, paarse, licht roze en neutraal. Ik kon moeilijk kiezen welk kleurtje ik zou mee nemen maar deze is het uiteindelijk geworden.
De lakjes zijn iets duurder dan we gewend zijn van de Catrice lakken, €3,36 per stuk.

Ook nieuw in het assortiment van Essence zijn nieuwe glitter topcoats. Deze ‘101 dalmatians’ topcoat heet White dress Black Tie. Deze lak kost €1,98

Nog zo’n nieuwe topper, Bird of Paradise. Een topcoat met daarin strookjes kleur, ook wel ‘feather effect’. Ook deze lak kost €1,98.

Nog zo’n liquid sand lakje maar dan van Essence, Hello Rosy. Ik geloof dat deze lak €1,69 kostte.

En als laatste lak deze rode liquid sand Me and my lover.


Deze lag ook in de aanbieding bak, ik heb er inmiddels al drie op voorraad en één in gebruik maar ik vind deze remover zo leuk dat ik er nog één mee nam. Bij het afrekenen werd ik blij verrast, hij was maar €1,00.

Heb jij al iets uit de nieuwe collectie van Catrice en Essence? Of iets leuks uit de aanbiedingen gekocht? Ik ben benieuwd.

5 thoughts on “Shoplog Kruidvat

  1. Wat een fijne lakjes! Ik ging onlangs ook naar Kruidvat maar ik had jammer genoeg niets van sale gezien :p
    De 101 dalmatians van Essence is erg mooi.

Reageren

