Nail Art Fantasy Fire

En dit is de nail art waarvoor ik die mooie gouden kleur wilde gebruiken. Ik had een kaarsje die bijna uit was en die flikkerde als een gek. Ik dacht meteen, zoiets ga ik maken! Maar natuurlijk wel op mijn manier.

Met Koh en NYC als basis ging ik met mijn opnieuw gevonden nail art striper aan de slag.

Vanaf mijn nagel tips zette ik streepjes omhoog die de vlammen voor moeten stellen. Her en der heb ik stipjes gezet wat as of flikerend licht voor moet stellen.

Het geheel is heel mysterieus en fantasie vol.

Ik deed natuurlijk nog een laagje topcoat over de manicure zoals ik altijd doe en klaar is kees. Ik breng een topcoat aan om alles glas te maken en de lak extra glans te geven. Ook blijft een nagellak langer zitten als er goede basecoat onder zit en een goede topcoat overheen. Ik gebruik eigenlijk altijd Seche Vite fast drying topcoat.

3 thoughts on “Nail Art Fantasy Fire

Reageren

