Layering Koh en NYC

Deze combinatie is eindelijk ontstaan uit luiheid. Ik wilde graag voor een nail art mijn KOH Green Gold als onderbasis maar ik had geen zin om meerdere laagjes te lakken, met het wachten tussendoor, totdat deze dekkend is. Ik pakte mijn NYC High Line Green en bracht deze als basis aan.
En zo kon ik toch mijn groen gouden basis gebruiken maar zonder 4 lagen in totaal.

Ik vond de combinatie echter ze cool dat ik wel vond dat deze een eigen blogpost verdiende.

Het groen van de basis zie je er nog goed doorheen maar de glitter van de KOH lak maakt het helemaal perfect.


Draag jij weleens verschillende kleuren over elkaar, puur uit luiheid?

4 thoughts on “Layering Koh en NYC

Reageren

