Nail Art Angels

Fijne valentijnsdag!

Zoals je al in mijn shoplog kon zien had ik hele romantische water decals gekocht. Ik wilde deze zo graag uitproberen en het resultaat is zo schattig geworden.

Als basis heb ik mijn nagels wit gelakt en dit  laten drogen. Vervolgend heb ik met een licht roze nagellak en een lichte nude kleur op een sponsje het wit bestempeld. Hierdoor is de basis zacht gemarbeld en ziet het er romantisch uit.

De plaatjes die ik op mijn nagels wilde heb ik vervolgens ZO aangebracht en met een laagje Seche Vite Topcoat er over heen was mijn manicure klaar.

Dit zijn MEGA close-up foto’s en ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar weer zitten er een kleine pluisjes op mijn nagels. Als je foto’s maakt zie je dit niet, maar als je ze op de computer bekijkt..


Über romantisch, perfect voor vandaag.

2 thoughts on “Nail Art Angels

Reageren

