Catrice Petrolpolitan

Bij mijn Kruidvat aankopen zat deze petrol kleurige lak met de geweldige naam Petrolpolitan. Ik probeerde de kleur uit..

Ik draag de lak hier in drie dunne laagjes over een basecoat heen. De kleur is groen/petrol en heeft kleine blauwe glittertjes. Door die glitter is de lak weer net wat anders.
Persoonlijk houd ik normaal niet zo van groen maar door die glitter vind ik de lak erg leuk zijn. De tint past ook goed bij mijn huiskleur vind ik.

Ik heb geen topcoat meer gebruikt. De lak heeft geen mega hoog glans maar is ook zeker niet mat. Het flesje bevat een breed kwastje waardoor je gemakkelijk kunt lakken.


Ik heb deze lak uit een aanbiedingen bak bij de Kruitvat, ik denk dus dat deze lak uit het assortiment gaat. Ik betaalde slechts €1,00 voor Petrolpolitan.

5 thoughts on “Catrice Petrolpolitan

Reageren

