Nail Art Nature Zebra

Ik zat wat te rommelen in mijn voorraad Konad spullen en vond een oude nail art striper. Die heb ik al lang niet geprobeerd. Ik pakte hem te voorschijn en voor dat ik het wist had ik direct een ontwerp in mijn hoofd. Bij mijn Konad stempels zit een patroontje om een zebra print te maken, maar ik wilde dit een keer zelf proberen.


Ik heb een DA nagellak gebruikt en een zwarte shimmer nail art striper.

Wat ik heb gedaan is eigenlijk heel erg simpel, eerst een basis gemaakt met de groene nagellak en deze laten drogen. Op mijn nail art striper nam ik niet te veel nagellak en begon ik vanaf de zijkant streepjes te zetten met soms een bocht er in. Gewoon her en der, niet te precies. Mislukken kan niet echt en perfect bestaat niet in een dieren print. Wees dus als je dit zelf ga maken niet te bang maar ga er gewoon voor.

De key is wel om niet te veel strepen te willen, want dan zie je te weinig van de ondergrond kleur en word het snel een rommeltje.

Toen de strepen stonden nog een laagje topcoat er over gedaan, bij mijn pink helaas iets te snel waardoor het zwart een beetje uitgelopen is. Dus let er op dat alles goed gedroogd is voordat je de laatste laag topcoat aanbrengt.

Net zo mooi gelukt als met een stempel toch? Makkelijk zelf te maken, ik zeg probeer het zelf ook en wees verbaasd hoe makkelijk het is.

3 thoughts on “Nail Art Nature Zebra

Reageren

