Nail Art Lion

Die geweldige leeuwen water decal sticker schreeuwden om mijn aandacht. Ik vind ze zo cool! Zo gaaf zelfs, dat ik het zonde vind om ze allemaal op te maken. Ik gebruikte dus maar één plaatje voor deze manicure. Zo krijgt de leeuw alle aandacht.

Op de vinger waar de decal kwam heb ik mijn nagel wit gelakt. Zo komen de kleuren goed uit. De decal heb ik een beetje opmaat geknipt en aangebracht op deze manier.
Toen de decal droog was heb ik met een klein schaartje de restjes weggeknipt. Een laagje topcoat er overheen en klaar.


Super gaaf!

Ik ben nog opzoek naar een ander verkoopadres voor dit soort decals. Als ik dat heb laat ik het weten.

6 thoughts on “Nail Art Lion

Reageren

