Catrice 06 Call me Princess

Mijn favoriete nagellakje uit de nieuwe collecties van Essence en Catrice. Call me princess komt uit de Catrice Crushes Crystals lijn en is een ‘liquid sand’ lakje.
Ik ben er achter, ik vind liquid sand lakjes alleen leuk als ze van glitter gemaakt zijn. Dan zie je namelijk meteen alle schitteringen zonder je nagel heen en weer te bewegen.


Call me Princess is een zoetsappig meisjes-roze lak met geel gouden glitters. De kleur vind ik ZO onwijs cool. Ik heb deze lak gedragen tijdens mijn weekendje weg met vliegtuig en hij heeft goed gehouden. Op de tips had je wel na een paar dagen dat het “uitvlakte” maar dit stoorde niet.
Ik weet niet of deze lak lang in de collectie blijft, maar ik zou het er niet op wagen. Dit is echt een uniek lakje, zoiets heb ik nog niet en zal ik niet snel weer tegen komen gok ik zo. De kleur is zo gaaf en komt een beetje plat over de foto maar het tegendeel is waar. Ik vind dit een ECHTE aanrader.

Te koop bij de Trekpleister en het Kruidvat.

5 thoughts on “Catrice 06 Call me Princess

Reageren

