Nail Art Rawr

Rawr!

De lente begint echt te beginnen als je het mij vraagt. Vandaag heb ik lekker de ramen open gehad en toen ik foto’s ging maken van deze nail art stond ik lekker in het zonnetje op mijn balkon.

Heerlijk. Geef mij maar dat lente weer, ik heb dat veel liever dan bloedhitte.
Als basis heb ik Catrice Sold Out forever gebruikt. Met een dotting tool en donker paarse nagellak zette ik stippen op mijn nagels. Met een groene striper (nagellak met dun kwastje) heb ik de stippen omlijnt en willekeurig stippen gezet.

Een laagje topcoat er over.. Klaar!

Ik vind de nail art niet echt heel erg geslaagd. Het is weer eens wat anders maar ik zal hem met deze kleuren niet nog een keer maken. Niet afschuwelijk maar ook geen favoriet.

Wat vind jij?

3 thoughts on “Nail Art Rawr

Reageren

