Essence 101 Dalmations Black Dress White Tie

Deze nagellak kocht ik laatst bij de Kruidvat en is deel van de nieuwe collectie van Essence. Black Dress White tie, 101 Dalmations lak.

De lak lijkt op dalmatiërs hondjes, wit met zwarte stippen. Maar dan hip en modern, gemend met zilveren micro glitters.

De lak kun je niet dragen op een witte of zwarte achtergrond want dan valt één kleur van de glitters weg. Dus koos ik voor een felle opvallende kleur.
Het merk van de basis nagellak is Chissa, ik geloof dat deze uit Turkije komt. Dit is echt zo’n budget lak waarvan je niet veel verwacht. Toch wilde ik de lak graag proberen want de kleur vond ik zo gaaf, zo helder licht blauw. En ik was verbaasd, de pigment is goed en hij smeert lekker. Wow!

Ik droeg drie dunne laagjes van Chissa lak en vervolgens slechts één laagje van de Essence lak. Nog een laagje topcoat er over en klaar is deze stunning nail art.

Kijk verder voor meer foto’s.

Deze lak is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor slechts €1,98 per stuk.

9 thoughts on “Essence 101 Dalmations Black Dress White Tie

  1. Zo zeg, die is leuk! Zou ik zelf nooit zo bedacht hebben. Las dit vanmorgen vroeg en toen ik vandaag in de stad was meteen eentje aangeschaft. Ik denk dat ik het over roze ga doen, of lichtblauw…

    • Dat is leuk om te lezen, ik inspireer graag! Als je social media hebt (twitter, instagram of facebook) zou ik het leuk vinden om een fototje te zien van jou versie. Twitter en Istagram = MirjamLaMoon en Facebook = LaMoonNails.

      Veel plezier!

  2. Ja, deze heb ik ook en ik vind hem zo leuk. Wat een mooi kleurtje voor eronder, bedankt voor dit idee. Ik wist nog niet wat ik er onder wilde, nu wel 🙂

Reageren

