Nail Art Hooikoorts


Op internet kom ik weleens leuke nail arts tegen en dan denk ik, oh even opslaan! Deze foto stond op mijn Iphone en ik wilde hem graag na maken.. Helaas kan ik het watermerk niet goed lezen en weet ik niet meer wie de maakster is..

Dit is mijn na gemaakte versie van de nail art. Ik vind het lijken op zo’n bloem die je in de zomer in het veld ziet staan en waar al die pluizen af komen. Als kind blies je hard tegen deze bloem en als alle pluizen los lieten in één keer mocht je een wens doen. Zo leuk vond ik dit altijd en stiekem doe ik het soms nog steeds als ik er één zie staan.

Maar je zou er maar allergisch voor zijn..


Is ‘ie gelukt vind je?

8 thoughts on “Nail Art Hooikoorts

Reageren

