Wishlist #5

Ik zie ineens zoveel mooie lakken.. Sommige moeten nog uit komen en andere zijn nieuw. Ik wil ze allemaal ❤
Essence Pixie Dust €1,99 Kruidvat
Deze lak kwam ik tegen op de website van Lin. Ik had deze lak laten liggen in de winkel maar toen ik de swatch foto’s zag kreeg ik direct spijt. Die wil ik!

OPI Taupe-Less Beach €14,25 Parfumeriën
Deze lak komt uit de nieuwe Brazil collectie. Voor mijn nude kleuren kies ik het liefst voor een lak van een “beter merk”. En deze kleur, liefde!

Miss Sporty 063 €1,99 DA & Etos

Miss Sporty 061 €1,99 DA & Etos

Catrice Sandhopper €3,59 Kruidvat
Uit de nieuwe collectie die nog moet verschijnen van Catrice, een sand lak. Pretty!

Catrice Holo In One €3,59 Kruidvat
Ook uit de nieuwe collectie, deze prachtige holografische lak..

Catrice C(h)ome, Leon! €3,59 Kruidvat
Een duochroom lak, ik ben zo benieuwd hoe deze is. Helaas pas in mei/april verkrijgbaar.

3 thoughts on “Wishlist #5

Reageren

