Essence Hello Rosy

Ja, je ziet het goed. Ik heb weer korte nagels. Ik ben geregeld bezig met mijn goudsmeden en dan zijn die lange dingen aan het einde van je vingers echt niet handig. Je zaagt er in, je vijlt er op en met het polijsten zitten ze in de weg. Hup, weg ermee.

Gelukkig groeien ze bij mij zo weer aan dus als ik wil heb ik over twee weken weer lange hulpstukken.

Uit het nieuwe Essence assortiment nam ik deze liquid sand lak mee. Een roze basis met rode glittertjes. De lak droogt met een zand structuur op en je moet bij zulke lakken dus zeker geen topcoat gebruiken want dan egaliseer je de voel weer.


De lak vind ik wel oké. Ik ben niet verliefd. Ik zal hem zeker nog een keer dragen maar een nieuwe favoriet is het niet.

Wat vind jij er van? Je kunt het zelf proberen voor €1,59, te koop bij de Kruidvat.

5 thoughts on “Essence Hello Rosy

Reageren

