Golden Rose 112 + Teez

Nagellak is leuk, de kleuren die je kunt kopen zijn mooi. Maar sommige lakken zijn nou eenmaal mooier als je ze combineert.

Teeez hotspot is een shimmery metallic paarse lak die mega dekkend is. Al een tijdje heb ik deze in het bezit en ik liet hem al eerder zien in deze nail art met striping tape. Op zichzelf een mooie kleur. Maar hoe ik de lak nu droeg, ZOVEEL MOOIER!

Over de Teeez kleur draag ik een glitterlak van Golden Rose, uit de Jolly Jewels lijn. Nummer 112 is een lak met HEEL veel glittertjes in paars en een andere kleur. Ik zie niet duidelijk of het nu metallic zilver is, of meer rose goud. Ik kan het geen naam geven.
De Jolly Jewels lak kun je dekkend dragen door het op te bouwen in verschillende lagen maar waarom zoveel moeite doen?

Door een andere lak als basis te gebruiken en slechts één laagje van de glitterlak heb je het beste van beide, de kleur van de basis en de glitter van de top.

Natuurlijk heb ik er een laagje Seche Vite topcoat overheen gedaan en deze combinatie blijft hierdoor lang op je nagels zitten.

Persoonlijk vind ik glitters altijd erg leuk op korte nagels, omdat je een “klein” oppervlak heb is de glitterbom niet te overheersend.


Teeez is verkrijgbaar bij bijvoorbeeld de DA en de Jolly Jewels lakken kun je online bestellen bij bijvoorbeeld de Miss Lipgloss webwinkel.

5 thoughts on “Golden Rose 112 + Teez

Reageren

