Essence Me & My Lover

Tijd voor mijn laatste nieuwe nagellakje uit de nieuwe collectie van Essence.

Liquid sand nagellak, een enorme trend het afgelopen jaar. In nagellakland loopt iedereen er mee weg. Maar bij mijn comments op soort gelijke artikelen zie ik vaak dat het niet erg geliefd is bij jullie.  Toch wil ik nog één lakje laten zien en vragen wat jullie mening dan over deze kleur is.

Deze liquid sand effect lak is rood met een roze ondertoon. Er zitten micro rode en gouden glitters in deze lak. De lak droogt zanderig op, met een structuurtje. Bij zulke lakken is het dus niet de bedoeling dat je een topcoat over de kleur aanbrengt want dan verdwijnt de structuur. 

Op bovenstaande foto kun je goed de micro glitters zien. Ik had mijn nagelriemen een beetje bijgewerkt met wat nagellak remover maar ik had iets harder moeten boenen. Met één keer handen wassen waren de losse glitters weg, geen probleem.

Te koop bij de Kruidvat.

6 thoughts on “Essence Me & My Lover

    • Dat komt denk ik vooral omdat hij stugger is door de structuur. Ook door deze structuur vallen chips minder op dus kun je het vaak langer dragen omdat het er netjes uitziet.

  1. De kleur van deze lak is mooi en ook de glitters erin vind ik super, maar ik ben totaal geen fan van structuur op mijn nagels, ik doe er altijd een top coat over. Niet dat ik veel van deze lakken heb, maar soms is het kleurtje zo mooi dat ik hem echt hebben wil en tja dan doe ik er dus topcoat over.

Reageren

