Mercedes Benz nagellak?!

Ik heb vandaag een wel heel bijzonder lakje voor jullie, het is namelijk een Mercedes Benz nagellak!
Deze nagellak kreeg ik cadeau. Shenyce is een goede vriendin van mij met wie ik voorheen veel naar mode feestjes ging. Helaas ben ik zelf al een hele tijd niet meer geweest naar modeshows en andere mode gerelateerde events maar zij gaat gelukkig nog wel regelmatig.
Één van de leuke bijkomstigheden van deze evenementen zijn de goodiebags die je krijgt. Deze nagellak kreeg zij bij de Amsterdam Fashion Week en heeft ze voor mij bewaard.

Nogmaals bedankt lieve Shenyce voor deze nagellak en de andere leuke cadeautjes die ik van je kreeg ❤

Deze nagellak is van het merk Mercedes Benz en is voor zover ik weet nergens direct te koop. Wel krijg je deze soms als je een nieuwe Mercedes aanschaft heb ik vernomen.

De kleur die ik heb is Monolith Grey. Ik vond de kleur erg mooi en ging dus ook direct aan de slag. Eerst een basecoat, mijn geliefde Essence verharder.

De nagellak vind ik erg mooi, een metallic grijze lak met een mosgroene tint er in. De lak lakt, omdat deze metallic is, helaas met strepen. Ik heb dus geprobeerd zo recht mogelijk te lakken.
Op mijn ringvinger heb ik als accent een glitter topcoat toegevoegd, de Essence Be Loud die ik eerder liet zien.

Ik draag een laagje basecoat, twee laagjes van Monolith Grey en een topcoat.


De lak is denk ik niet los verkrijgbaar, helaas. Want ik vind het een mooie kleur!

4 thoughts on “Mercedes Benz nagellak?!

  1. Mooi lakje. Naar mijn mening is het bijna niet te zien dat deze nagellak strepen geeft. Dat komt vast doordat je zo netjes kan lakken!

  2. Wat super leuk dat je zo’n bijzonder lakje hebt gekregen. het is een heel mooi kleurtje en de strepen die jij ziet, zie ik niet hoor, je hebt super netjes gelakt. Leuk die accent nagel.

Reageren

