Nail Art Galaxy Girl

Één nagellak die ik al vaak met heel veel liefde heb gebruikt is Galaxy Girl. Deze nagellak is paars met onwijs mooie glittertjes met een duochroom effect. Soms lijkt de lak zee groen en dan weer blauw of paars, de kleur is zo onwijs gaaf. Ik heb de lak echter nog nooit in een nail art gebruikt. Vandaag deed ik dit voor het eerst..

Als basis lakte ik mijn nagels met Sally Hansen Solid Love, die ik al eerder liet zien in een dupes artikel. Dit is een fuchsia roze kleur met enorm veel pigment.

Toen de nagellak droog was lakte ik op willekeurig plekken Galaxy girl en werkte de randjes in een golvende beweging af. De randjes heb ik later aangezet met een zwarte shimmer nail art pen om de randen iets strakker te maken.
Met Galaxy Girl op een nail art dotting tool  zette ik stipjes in rijtjes op willekeurige plekken.
Een laagje Seche Vite topcoat er over en klaar!

Achteraf gezien zou ik een volgende keer een witte striper gebruiken ipv de zwarte, deze steekt niet genoeg af naar mijn zin. Wat vind jij er van?

3 thoughts on “Nail Art Galaxy Girl

Reageren

