P2 Sea la Vie – Sky

Bij mijn shoptrip in Duitsland afgelopen zaterdag kocht ik veel P2 nagellakken. P2 is een budget merk met allerlei make-up in het assortiment maar ook een heel groot nagellak assorti. Bij het P2 schap in de DM in Aachen was er zelfs een apart nagelverzorging schap vol met P2 producten.
Uit de limited trend collectie Sea’ la Vie nam ik twee lakken mee, één daarvan is 020 Sky.

Dit hemels blauwe lakje zit een TE GEK flesje. Ik vind deze flacons zo gaaf, ze zijn plat en rond en hebben een hoge dop. Het kwastje is een standaard kwastje zonder poespas en goed. Ik vind hem bijvoorbeeld beter en mooier gesneden dan de penseeltjes in de Essence lakjes die nog weleens een uitstekend haartje hebben.
De lak is erg goed gepigmenteerd. Ik draag op de foto twee laagjes maar met één laagje zou deze lak ook weg komen.

Op het moment van de foto’s droeg ik de lak al 2 dagen, zonder topcoat. De glans is erg mooi hoogglans en hij heeft niet gechipt.

Deze lak komt uit de limited collectie van P2, niet verkrijgbaar in Nederland wel in Duitsland. De lak kost €2,25.

4 thoughts on “P2 Sea la Vie – Sky

  1. wow, wat een super gaaf lakje, die kleur knalt van je nagels af, echt heel mooi. Het is zo jammer dat P2 niet in Nederland te krijgen is.

Reageren

