P2 Satin Supreme – Lofty Style

Als je aan mij zou vragen welk type nagellak ik het minst mooi vind zou ik antwoorden ‘Uhm, nou als ik zou moeten kiezen zou ik voor parelmoer gaan’.
Maar ik heb nu een type parelmoer gevonden wat ik wél heel mooi vind. Parelmoer met een satijnen finish.

Als ik het mij goed herinner zitten er in de Satin Supreme lijn acht nagellakken; van geel en bruin tot roze en paars. De kleur die mij het meeste aansprak is Lofty Style. Een zachte baby blauwe kleur die opdroogt met een satijnen glans. Een beetje mattig.

De lak dekt niet onwijs goed, dat heb je vaak met parelmoer kleuren. Ik draag op de foto drie dunne laagjes van de lak, welke makkelijk aanbrengt. Wel heeft de lak de neiging te gaan strepen dus moet je extra voorzichtig en netjes lakken.
Het mooiste is om geen topcoat te gebruiken bij deze lak, want dan verdwijnt de satijnen finish.
Bovenstaand zie je foto’s in buitenlicht, in de schaduw. Onderstaand zie je foto’s in de zon.


P2 is verkrijgbaar in Duitsland, bijvoorbeeld bij de DM. Deze lak kost €2,25.

4 thoughts on “P2 Satin Supreme – Lofty Style

Reageren

