Maybelline nagellak stickers

Nagelstickers, al een tijdje zijn ze populair. Waar eerst alleen de dure merken ze hebben zie je ze nu ook bij budget merken. Één keer eerder heb ik ze gebruikt maar niet van dit merk, Maybelline.

Bij de DM in Duitsland zag ik deze verpakking liggen voor €3,00; ik wilde ze proberen.

Wat zit er in de verpakking?

  1. 18 verschillende maten stickers
  2. kartonnen vijl
  3. plastic aandrukker

Hoe breng je ze aan?

  1. zoek de gewenste maat sticker voor elke nagel
  2. verwijder deze voorzichtig van het plastic
  3. plak hem op je nagel, begin bij je nagelriemen
  4. druk hem voorzichtig aan door middel van wrijvende bewegingen
  5. vouw het overtollige aan sticker om bij je nageltip
  6. met je vijl vijl je dit er voorzichtig af
  7. vijl eventueel de hoekjes nog wat beter
  8. breng indien gewenst een topcoat aan.

Nog wat tips, mocht de sticker te breed zijn knip van een stripje aan de zijkant weg.

Zitten er veel rimpels in de sticker na het aanbrengen? Verwarm je nagel met sticker even met een föhn en ga met de gladde kant van het plastic schrapertje over de bobbels.

Met de puntige kant van het kunststof spateltje kun je de sticker bij de uiteinde goed aandrukken.


Ik vind het er heel mooi uitzien! Wel is het moeilijk om het rimpel vrij op te plakken. Door de föhn truc heb ik veel op kunnen lossen.
Echter hebben de stickers niet langer dan een halve dag op mijn nagels gezeten. Ik kon er niet van af blijven. Ik heb ze er af “gegeten”.
Helaas kan ik dus niets zeggen over de houdbaarheid. Maar ik schat dat ze niet lang houden aangezien ze er zo makkelijk afgingen.

Mooi wel, maar ik zou het niet vaker dragen. Misschien een keer voor een feestje.

3 thoughts on “Maybelline nagellak stickers

Reageren

