Essence Grey-t to be here

Ook in Duitsland kocht ik deze Essence lak. Hij is uit het assortiment gok ik, aangezien ik hem in de aanbieding kocht. Grey-t to be here, wat een leuke naam!

Het is een grijze lak met daarin kleine roze shatter glitters. Op de foto zie je het helaas niet goed.. Sorry!

Zie je het roze?
De lak dekt in twee tot drie laagjes. Ik heb geen topcoat over de lak gedaan. Zie je hem glanzen? Erg mooi!

Ik hoop dat je hem nog ergens kunt vinden, want het is een mooie kleur. En de kwaliteit is ook top.

7 thoughts on “Essence Grey-t to be here

  1. Wat een leuke kleur en de roze glitters maakt het extra leuk. Ik heb verschillende tinten grijs en vind het altijd weer leuk om te dragen. Jammer dat deze er niet meer is.

  2. Sorry voor een invasie van reacties. Ik ben eventjes niet geweest vanwege mijn gezondheid. Maar ik ben er weer en doe mijn best je weer te volgen 🙂

Reageren