Miss Sporty 063

Hij stond op mijn wishlist en nu heb ik hem! De geweldig mooie lak van Miss sporty die heel erg populair is onder andere bloggers. Ik had foto’s gezien en wilde hem zelf graag uitproberen. En hij is nog veel mooier in het echt kan ik je verklappen!

De lak heeft geen naam, maar een nummer; 063. De lak droogt op als een liquid sand lak, een zanderig structuur. De kleur is VLAMMEND oranje met tinten van geel, rood en roze er in.
De kleur is erg eye catching maar oogt zeker niet goedkoop of ordinair.
De glitters glimmer erg mooi.

De lak brengt makkelijk aan, wel vond ik hem wat te dik naar mijn zin. De lak droogt heel snel. Ik was afgelopen week even de Hollandse Biesbosch in gegaan op onze scooter toen het zulk mooi weer was. Die dag had ik deze lak gekocht en deze zat nog in mijn tas. Ik had mijn nagellak remover potje toevallig ook nog in mijn tas zitten en onder een grote boom heb ik mijn nagels gedaan. Eerst in het zonnetje de oude lak verwijderd en vervolgens twee laagjes van deze lak.

De lak zat er net op en toen begon het wel heel erg te waaien. Het was 5 uur en begon fris te worden. Tijd om naar huis te gaan. Echter zat de twee laag lak er pas een minuut of vijf op. Ik moest mijn jas aantrekken, dicht knopen en helm op zetten. Allemaal handelingen waarbij je je natte nagellak kunt verpesten. Maar wat zag ik tot mijn verbazing? Alles zat nog perfect! Bij thuiskomst maakte ik deze foto, na mijn scooter ritje.


Deze lak vind ik echt zo GAAF! Waarom had ik deze niet langer? Nadeel is echter het kleine flesje, ik wil een liter verpakking!

O.a te koop bij de Etos voor €1,99.

3 thoughts on “Miss Sporty 063

Reageren

