Nail Art Cute Coral

Soms moet je weten wanneer je stopt. Dat wist ik duidelijk niet bij deze nail art. Ik ben te lang door gegaan. Ik wilde erg graag iets met Konad doen maar gebruikte daarvoor geen speciale stempel lak en het resultaat is heel erg vaag geworden daar door.

Hoe ben ik begonnen met deze nail art? Je kent wel een French Manicure, zo’n halve maan op je nagels van witte lak. Ook wel je SMILE line genoemd, het witte randje van je nagels en die dan nóg witter gelakt. Een tijdje is het een trend geweest om die halve maan juist bij je nagelriem te maken.
Destijds heb ik niet mee gedaan aan die trend maar ik wilde het wel een keer proberen.

Met witte nagellak ben ik mijn nagels gaan lakken in drie strepen, de middelste het verste van mijn nagelriem af en de twee zijkanten van mijn nagels iets schuin gelakt waardoor er al een halve maan ontstaat.

Hier zie je de nagels met één laagje lak. Alle lak wat op de huid zit kun je verwijderen met wat nagellak remover op een kwastje, op deze manier.

Hier heb ik drie laagjes van de lak aangebracht. Je kunt de smile line netter maken door weer wat nagellak remover en een kwastje.

Met Essie Cute as a button op een fijn dotting tool ben ik stippen gaan zetten op de rand van de smile line.

EN DIT is waar ik had moeten stoppen. Hop, topcoat er over en klaar. Maar nee hoor, ik ga nog verder.

Met konad stempels ging ik verder. Op elke nagel een ander patroontje. Hier kun je zien hoe zoiets werkt.

Na de Konad stempels deed ik natuurlijk een laagje topcoat op.


Wat vinden jullie? Had ik inderdaad moeten stoppen voor de Konad?

Fijn weekend.

7 thoughts on “Nail Art Cute Coral

Reageren

