L.A Girl Green Sand

Ben je de nagel trend, liquid sand al beu? Je kunt er niet om heen hoor. Ook hier niet. Deze lak is niet van mij zelf, maar van mijn zus. Ik kreeg Sand Dune van haar en deze hield zij zelf. Maar nagellak gek die ik ben, ik wilde hem graag een keer proberen.

De kleur vind ik allereerst echt geweldig. Een beetje Catrice Sold Out Forever, mint groen.
Wat je helaas niet kunt zien op de foto’s is de glitter die ik de lak zit. Een lichtere groene glitter die echt heel erg mooi is.

De lak dekt in twee laagjes volledig en brengt makkelijk aan. Natuurlijk doe je geen topcoat aanbrengen bij zo’n structuur lak, want deze verdwijnt dan.
Ik vind hem wel heel erg vet! Misschien zelf ook maar ergens op internet bestellen? Of zal ik maar gewoon de hele collectie kopen πŸ˜‰

4 thoughts on “L.A Girl Green Sand

  1. En heb je de hele collectie besteld ? πŸ˜‰ ik ben zelf geen groot fan van de sandstyle lakjes, heb er zelf ook een paar, gewoon omdat ze zo mooi zijn. Maar ik doe er dus lekker een topocat over dan voel ik al die hobbeltjes niet πŸ™‚

Reageren

