Mini shoplog Primark

Laatst was ik bij de Primark in Rotterdam. Ik zocht leuke nieuwe kleding maar kon helaas niet slagen. Wel zag ik deze leuke nagellakjes. Ik heb nog nooit een lak van de Primark uit getest dus sloeg een kleine slag.

Alle lakken waren slechts €1,50 per stuk. De lakjes zitten in een platte hoekige verpakking wat er erg hip uitziet door de mat zwarte dop.
Ik kocht vijf kleuren en ik geloof dat ik nog drie andere kleuren heb laten liggen.

De dop is best groot en ligt niet lekker in de hand. Gelukkig kun je deze er makkelijk af halen tijdens het lakken.

Ik weet niet of deze lakken vast in het assortiment zitten of slechts tijdelijk te verkrijgen zijn.

Ook nam ik, voor de zelfde prijs, deze matte topcoat mee. Deze breng je aan in plaats van een normale topcoat. Je nagellak veranderd dan van een glanzende lak in een matte lak. Dit resultaat vind ik op zijn tijd wel erg leuk. En aangezien mijn laatste potje matte topcoat op is was ik aan een nieuwe toe.

Benieuwd hoe het resultaat zal zijn met deze lakken. Ik zal jullie snel even laten weten hoe de lakken bevallen.

4 thoughts on “Mini shoplog Primark

  1. Wat een mooie kleuren zeg. Ik hoop dat ze goed zullen bevallen. Matte topcoat staat ook nog op mijn lijstje. Vnd glanzende nagels erg mooi, maar soms word een lakje mooier als het mat is.

Reageren

