P.S Paarse Primark nagellak

De Primark nagellak, ik was er zo nieuwsgierig naar. En inmiddels heb ik er twee getest en ben ik blij verrast.

Ik kocht ze bij het Primark, is het nou PRIEEEmark of PRYmark?, filiaal in Rotterdam. Ze hadden een stuk of 7 nagellakken in niet zulke spannende kleuren. Maar dat hoeft ook niet, een goede basis is ook belangrijk.
Ik denk zeker dat je met de nagellakjes van de Primark een goede basis kunt leggen in je nagellak collectie, als beginner die wat meer kleuren wil.

Wat ik van deze paarse lak vond? Klik even verder.

Veel mensen zijn vaak in de veronderstelling dat je nagellak aanbrengt en dat je klaar bent. Maar de kleur die je in het flesje ziet, is ook niet uit één laagje opgebouwt. Als je deze kleur op je nagels wilt bereiken moet je minimaal twee laagjes aanbrengen van de lak.
Wat je het beste kunt doen is eerst een laagje topcoat aanbrengen op al je nagels en deze een minuut of twee laten drogen. Vervolgens breng je een DUN laagje van de kleur aan. Deze mag zeker streperig zijn en op bepaalde plekken wat dekkender zijn dan op andere, dit is geen probleem. Als de lak niet overal al veel kleur heeft, betekend dit niet dat de kwaliteit niet goed is.  Wacht nu een minuut of 10.
Breng vervolgens een tweede laagje lak aan. Je zult zien dat alles nu al veel egaler is en bij sommige lakken en merken is de lak nu al perfect. Sommige lakken hebben nog een laagje nodig. Zo ook deze lak, geen probleem. Weer even laten drogen en nog een dun laagje aanbrengen.

Het is belangrijk dat je elke keer een dun laagje doet. Als je dit niet doet word de lak niet hard, krijg je bobbels en is de lak niet egaal.

Als je een perfecte manicure wilt breng je nu nog een laagje topcoat aan.

Ik vind het een mooie diepe kleur paars, met een mooie glans. Ik het hier geen topcoat gebruikt, dat vond ik niet nodig.

De lak kost €1,50.

4 thoughts on “P.S Paarse Primark nagellak

Reageren

