Nail Art Wah

Zoekplaatje, zoek de nagels! Haha, ik vind dit zo’n gave foto!!

Ik maakte deze nail art met een nieuwe techniek die ik op Instagram en Youtube leerde. Ik volg het Instagram Account WahNails al heel lang. Dit is een nagelsalon in London waar ze de meest geweldige creaties maken. Elke dag komen er zoveel gave manicures voorbij en super vaak denk ik, HOE MAKEN ZE HET TOCH?! Op hun YouTube account plaatste ze vorige week een tutorial en ik ging aan de slag om hem na te maken..

Ik had als basis de P.S nagellak die ik gisteren al liet zien. Een lichtere en donkere paarse kleur pakte ik er extra bij.
Het lukt mij niet. Dankzij de topcoat zie je de gaten niet meer die er in vielen, maar die waren er wel degelijk. Het was echt een crime. Ik snap niet wat ik verkeerd doe. Was mijn nagellak te dik? Zou een lichte kleur als basis het verschil maken? Ik weet het niet.

Maar als je niet weet wat er aan vooraf ging, is het best een leuke nail art geworden.

Nog maar een keer oefenen dan.
Check Wah Nails en laat je inspireren..

3 thoughts on “Nail Art Wah

  1. Oh wat is dit mooi! Nou ik vind je nagels echt geweldig zo. Bedankt voor je tip, ik ga ze ook volgen nu en die tutorial ga ik zo kijken, maar je nagels zijn geweldig, net als de foto’s.

Reageren

