P2 Start Wild

Ik heb echt toppers uit Duitsland gehaald hoor. Jeetje, wat een gave lakken. Dat merk, P2 heeft echt mijn hart gestolen. Ik wil meer meer meer!

Uit de Lost in Glitter laan haalde ik deze lak, Start Wild!

Als basis heb ik Essie Cute as a Button gebruikt, dit is een koraal roze kleur.
Start Wild is een glitterlak met een hele subtiele groene basis. De glitters zijn in groen en goud met soms een extra glans waardoor je er ook andere kleuren in terug ziet zoals roze en oranje.
Ik denk dat je met vier royale lagen de lak ook wel alleen zou kunnen dragen zonder basis, maar dit heb ik nog niet geprobeerd.

Ik vind de kleur erg mooi, zoiets heb ik nog niet in mijn collectie van 200+  nagellakken. Dat is al best knap van een lak.

Een unieke kleur, met hele mooie glitters!


De lak heb ik in Duitsland gekocht zoals je in deze shoplog hebt kunnen zien voor €2,45. In zeg, aanrader!

3 thoughts on “P2 Start Wild

Reageren

