P2 Classy

Hallo! Wat is dat lang geleden. Het kwam er gewoon niet van. Ik was lekker druk bezig met mijn goudsmeden en er is vanalles in mijn leven gebeurd.

Mijn lieve neefje Simon is geboren, maar helaas is ook mijn hondje Burno overleden. Ik ben naar het feest van vriendin Mascha, http://www.Beautygloss.nl, geweest en van alle gebeurtenissen was ik erg moe. Ik had gewoon geen zin in nagels.

Ik heb zelfs de dag voor het laten in slapen van ons hondje al bij nagels eraf gehaald omdat ze mij in de weg zaten. Gelukkig had ik nog wat foto’s op mijn camera staan met lange nagels.. Vanavond laat ik deze even aan jullie zien.

Deze lak kocht ik in Duitsland tijdens mijn shoptrip een tijdje geleden. Het is zo’n liquid sand lakje wat nog steeds helemaal populair is.
Dit is het soort sand lakje wat ik wel heel erg kan waarderen, donker en met glitters.

Deze lak is qua kleur wel heel apart, ik kan het niet onschrijven. Paars, grijs, blauw wat is het nou eigenlijk?

Classy, zo heet de lak. Ja, dat vind ik er wel bij passen.

Ik draag de lak met een basecoat en geen topcoat. Ik droeg geloof ik 2 laagjes, maar dit weet ik niet meer 100% zeker.

P2 is een merk wat niet, meer, in Nederland verkocht word. Net over de grens in Duitsland wel. Het is vergelijkbaar met Essence en Catrice qua prijzen. En qua kwaliteit met bijvoorbeeld een Rimmel lak.

5 thoughts on “P2 Classy

  1. Oh wat ellendig dat je hondje is overkeden, sterkte ermee, een dier verliezen waar je van houd is zo verdrietig.
    Gefeliciteerd met je neefje. Je nagels zijn erg mooi zo, deze kleur staat je goed en vind ik ook erg mooi. Ik zou erwel een topcoat over den πŸ˜‰ maar de lak komt zo het beste tot zijn recht.

Reageren

